Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Ramowy rozkład dnia

  • 6:30 - 7:30 dyżur jednego nauczyciela, schodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne, zabawy i zajęcia według zainteresowań i pomysłu dzieci,rysunki dowolne, kolorowanie.
  • 7:30 - 8:00 praca indywidualna z dzieckiem, ćwiczenia słuchowe, ćwiczenia słuchu fonemowego i fonematycznego, ćwiczenia logopedyczne, morfemowe, kształcenie spostrzegawczości wzrokowej, ćwiczenie analizy i syntezy słuchowo-wzrokowej, urtwalanie wierszy i piosenek.
  • 8:00 - 8:20 ćwiczenia grafomotoryczne rozwijajace sprawność manualną, pisanie wzorów literopodobnych,zabawy integrujące grupę, ćwiczenia poranne (dzieci starsze).
  • 8:20 - 8:30 czynności sanitarno-higieniczne, przygotowanie do śniadania.
  • 8:30 - 9:00 śniadanie, sprawdzenie obecności, przygotowanie do zajęć.
  • 9:00 - 10:15 przeprowadzenie zajęć dydaktycznych.
  • 10:15 - 10:45 zabawy według zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne, puzzle, układanki, gry stolikowe.
  • 10:45 - 11:20 zabawy i gry na świeżym powietrzu ( boisko przedszkolne ), spacery, wycieczki ( park, okolice przedszkola, działki, las, osiedle, stadion).
  • 11:20 - 11:30 czynności sanitarno-higieniczne, przygotowanie do obiadu.
  • 11:30 - 12:00 obiad
  • 12:00 - 12:30 ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, nagrań z płyt CD, kaset, filmów, pod hasłem "Cała Polska czyta dzieciom".
  • 12:00 - 14:00 leżakowanie (dzieci najmłodsze)
  • 12:30 - 14:00  j. angielski, zajęcia z udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zabawy i gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, ćwiczenia grafomotoryczne, zajęcia techniczne, utrwalanie poznanego materiału, doskonalenie umiejętności czytania, utrwalanie wierszy, piosenek, tańców, zabawy na placu przedszkolnym.
  • 14:00 - 14:20 zabiegi higieniczne, przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek.
  • 14:20 - 15:00 zabawy zorganizowane z całą grupą, rysowanie, praca indywidualna - uzupełnianie zaległych ćwiczeń.
  • 15:00  -15.30 dyżur w trzech grupach, rozchodzenie się dzieci, czytanie bajek, gry stolikowe, rozwiązywanie łamigłówek, zabawy na podwórku   przedszkolnym, rozmowy indywidualne z dziećmi.
  • 15:00 -16:00 dyżur jednego nauczyciela, rozchodzenie się dzieci, czytanie bajek, rozwiązywanie krzyżówek, gry stolikowe, zabawy dowolne dzieci, zabawy na podwórku przedszkolnym przy sprzyjającej aurze ( w zależności od pory roku, pogody)
Data dodania: 2018-05-29 08:40:04
Data edycji: 2020-10-20 18:07:15
Ilość wyświetleń: 1842
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej