Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

CZERWIEC

CZERWIEC

 

I DZIEŃ DZIECKA

II ZWIERZĘTA MAŁE I DUŻE

III LATO

IV WAKACJE!

 

Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze:

I Zapoznanie dzieci z uniwersalnymi prawami i obowiązkami dzieci na całym świecie, rozpoznawanie i identyfikowanie symboli graficznych, doskonalenie umiejętności przeliczania słów w zdaniach, doskonalenie umiejętności czytania, wspomaganie rozwoju intelektualnego poprzez rozmowy i dyskusje dotyczące przestrzegania praw dzieci na całym świecie, kształtowanie rozwoju poznawczego poprzez samodzielne wyszukiwanie informacji na temat różnic i podobieństw rówieśników w różnych krajach, rozwijanie fantazji i wyobraźni, rozwijanie zdolności językowych poprzez tworzenie rymów do słów, doskonalenie umiejętności matematycznych poprzez rysowanie symetrycznych figur, poszerzanie zasobu słownictwa, rozwijanie koordynacji wzrokowo – ruchowej poprzez zabawy ruchowe, rozwijanie kompetencji społecznych.

II Rozwijanie kompetencji matematycznych poprzez wprowadzenie znaku „-”, doskonalenie umiejętności rozpoznawania kontynentów na mapie, tworzenie kolekcji zwierząt na podstawie mapy świata, rozwijanie umiejętności matematycznych poprzez posługiwanie się modelami monet i banknotów, wdrażanie do samodzielnego poszukiwania informacji o zwierzętach w różnych źródłach (książki, ilustracje, albumy, encyklopedie), rozwijanie kompetencji językowych poprzez analizę i syntezę głosek w słowach, określanie głoski w nagłosie i wygłosie słów o prostej budowie fonetycznej, poznanie zasad bezpiecznego poruszania się po lesie, wspomaganie rozwoju intelektualnego poprzez przyporządkowanie ilustracji usłyszanym dźwiękom, utrwalenie zasad bezpieczeństwa podczas kontaktu z nieznajomymi zwierzętami, poszerzanie zasobu słownictwa o pojęcia związane z pierwszą pomocą.

III Rozwijanie kompetencji językowych poprzez wdrażanie do rozumienia żartów słownych i obrazkowych, utrwalenie zasad bezpiecznego zachowania się podczas burzy, ćwiczenie umiejętności matematycznych poprzez odtwarzanie treści opowiadań ilustrowanych, wspomaganie rozwoju umysłowego poprzez eksperymentowanie, sprawdzanie i weryfikowanie hipotez, rozwijanie spostrzegania wzrokowego poprzez uzupełnianie ilustracji według podanego wzoru, wspomaganie umiejętności matematycznych rytmicznych poprzez stosowanie nazw dni tygodnia, tworzenie kalendarza letniej pogody, doskonalenie umiejętności różnicowania samogłosek i spółgłosek, kształtowanie wrażliwości estetycznej poprzez kontakt z dziełami malarskimi, doskonalenie umiejętności określania kierunków na kartce papieru, rozwijanie kompetencji językowych poprzez analizę i syntezę głosek w słowach.

IV Utrwalenie zasad bezpieczeństwa, w tym bezpiecznego poruszania się po szlakach turystycznych, określanie głoski w nagłosie i wygłosie słów związanych z morzem, tworzenie łańcucha skojarzeń językowych, utrwalenie zasad bezpiecznego zachowania się w lesie, w górach, nad wodą, wdrażanie do rozpoznawania symboli i znaków oraz podawania ich nazw, przygotowanie do rozstania z przedszkolem i przedszkolnymi przyjaciółmi, wskazanie sposobów na podtrzymywanie kontaktu z przyjaciółmi z grupy, dzielenie się z innymi swoimi planami wakacyjnymi.

Data dodania: 2020-05-29 14:56:23
Ilość wyświetleń: 306
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej