Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

LUTY

I ZIMOWE MISTRZOSTWA SPORTOWE

II BAŚNIE, BAJKI, LEGENDY

III BALE, BALE W KARNAWALE

IV W DAWNYCH CZASACH

 

Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze:

I Wprowadzenie litery s, S, określanie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas zimowych zabaw, rozróżnianie i nazywanie figur geometrycznych, rozwijanie kompetencji językowych poprzez analizę i syntezę głosek w słowach związanych z zabawami zimowymi, wprowadzenie liczby i cyfry 9, rozwijanie koordynacji wzrokowo – ruchowej poprzez zabawy ruchowe, poszerzanie słownika czynnego i biernego dzieci o pojęcia związane ze sportami zimowymi, doskonalenie pamięci, rozwijanie sprawności dużej motoryki poprzez uczestnictwo we wspólnych zabawach ruchowych, rozwijanie umiejętności współpracy i stosowania zasad fair play podczas zawodów grupowych, tworzenie i nazywanie zbiorów obiektów według określonych 2 – 3 cech.

II Rozwijanie pamięci słuchowej i słownika czynnego dzieci, wprowadzenie litery b, B, kształtowanie potrzeby uczestnictwa w kulturze, przypomnienie zasad bezpiecznego i higienicznego oglądania telewizji, rozwijanie umiejętności wnioskowania i logicznego myślenia, doskonalenie kompetencji matematycznych przez segregowanie i rozdzielanie symboli graficznych według przyjętego kryterium, poznawanie elementów kultury polskiej na podstawie legend, rozwijanie kompetencji językowych przez analizę i syntezę głosek w słowach, uświadamianie czym różni się legenda od bajki i baśni, ćwiczenie pamięci słuchowej, rozwijanie postrzegania wzrokowego przez wyróżnianie i nazywanie elementów ilustracji.

III Poznanie niektórych polskich tańców ludowych, ich nazw oraz podstawowych kroków tanecznych, wprowadzenie litery n, N, utrwalenie informacji o pracy krawcowej, szewca, rozwijanie umiejętności matematycznych przez mierzenie długości, wprowadzenie liczby 10, podejmowanie samodzielnych aktywności i uczestniczenie w zabawach tematycznych, porównywanie liczebności zbiorów, poszerzanie wiedzy o niektórych zwyczajach karnawałowych na świecie, uzupełnianie ilustracji według podanego wzoru, rozwijanie koordynacji ruchowo – słuchowo – wzrokowej przez zabawy taneczne, rozwijanie kompetencji językowych, kształtowanie słuchu fonematycznego przez określanie głoski w nagłosie, śródgłosie i wygłosie słów o prostej budowie fonetycznej.

IV Rozwijanie kompetencji samodzielnego uczenia się z różnych źródeł, wspomaganie rozwoju intelektualnego i odporności emocjonalnej podczas rozgrywania gier planszowych, doskonalenie umiejętności odczytywania symboli i posługiwania się nimi, poszerzanie wiedzy o zasobach kryjącymi się pod ziemią (węgiel, bursztyn, sól), poszerzanie wiedzy na temat źródeł złóż w Polsce, stosowanie umiejętności ważenia przedmiotów w zabawie, rozwijanie wyobraźni i sprawności manualnej przez tworzenie własnego pisma obrazkowego, doskonalenie umiejętności odtwarzania rytmów słuchowo – ruchowych, wspomaganie rozwoju intelektualnego podczas samodzielnego eksperymentowania, rozwijanie spostrzegania przez wskazywanie różnic między obrazkami i wyrazami, poszerzanie wiedzy o pracy archeologa i paleontologa, doskonalenie umiejętności orientowania się na kartce papieru, rozwijanie pamięci wzrokowej.

 

 

 

Zajęcia dodatkowe w lutym:

 

    •  

Zwyczaje i tradycje polskie „Tłusty czwartek”

    •  

Poniedziałki 03, 10, 17, 24. 02. 2020 Gimnastyka buzi i języka - zajęcia logopedyczne

    •  

11. 02. 2020 Warsztaty Naukowe

    •  

24. 02. 2020 Matematyka w kolorach „DZIEŃ CZARNY”

    •  

JA I EUROPA

07. 02. 2020 PORTUGALIA

14. 02. 2020 AUSTRIA

21. 02. 2020 WŁOCHY

28. 02. 2020 GRECJA

    •  

Zbiórka karmy dla czworonożnych przyjaciół ze schroniska

    •  

Realizacja Programu Antynikotynowego „Czyste powietrze wokół nas”

    •  

Realizacja Programu Edukacji Plastycznej „Wyczarować można wszystko”

    •  

Realizacja Programu Wychowawczego i Profilaktyki „Bezpieczne Dzieciństwo”

VI My i środki uzależniające

VII Mądre korzystanie z mediów

    •  

Dziecięcy Kodeks Zachowania - realizacja miesiąc luty - rozumienie wartości koleżeństwa, dobroci, uczciwości, obowiązkowości

    •  

Wycieczki, spacery – wycieczka do lasu – spotkanie z leśnikiem – przełożona ze stycznia, obserwacja zmian zachodzących w przyrodzie

Data dodania: 2020-02-24 19:09:13
Ilość wyświetleń: 384
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej