Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Marzec

MARZEC 

1. Mamy różne domy. 

2. Kim będę, gdy dorosnę? 

3. W marcu jak w garncu.

4. Co tak ładnie gra? 

 

Umiejętności dziecka: 

  • koncentruje się podczas słuchania różnej długości tekstów, zwraca uwagę na szczegóły 

  • inicjuje zabawy, potrafi opisać ich zasady i je modyfikować 

  • odczytuje obrazkowe instrukcje, rebusy 

  • kontroluje emocje i rozróżnia je u kolegów  

  • doskonali pamięć muzyczną, śpiewa piosenki, reaguje na zmiany tempa w muzyce 

  • potrafi wymienić zawody związane z muzyką 

  • poznaje zapis nutowy (nuty, pięciolinia, klucz wiolinowy) 

  • buduje poprawnie wypowiedzi, posługuje się nowymi wyrazami związanymi z tematem zajęć, wypowiada się z odpowiednią intonacją  

  • rozpoznaje litery o, O, a, A, m, M, t, T, u, U, l, L, i, I, d, D, e, E, b, B, y, Y, p, P, z, Z, n, N, ł, Ł, k, K, s, S, w, W, r, R, c, C, g, G, h, H, f, F, j, J 

  • odwzorowuje kształty liter, pisze po śladzie wyrazy 

  • czyta teksty i liczby 

  • podaje przykłady wyrazów z danymi głoskami lub literami  

  • rozwija sprawność manualną (rysuje po śladzie, odtwarza wzory, koloruje obrazki, posługuje się nożyczkami, prawidłowo trzyma przybory do pisania i rysowania) 

  • rozpoznaje cyfry: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0 i liczbę 10  

  • przelicza elementy, posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi  

  • wykonuje zadania matematyczne na konkretach 

  • działa na zbiorach 

  • wykonuje zadania z wykorzystaniem figur geometrycznych 

  • zna nominały monet i banknotów, wykonuje proste zadania z zastosowaniem pieniędzy 

  • ćwiczy pamięć wzrokową i słuchową 

  • zapoznaje się z pracą ogrodnika 

  • wie, jakie zwierzęta i rośliny zamieszkują ogrody 

  • rozwija umiejętność logicznego myślenia, koduje i dekoduje informacje 

  • ćwiczy spostrzegawczość i rozwija koncentrację uwagi 

  • potrafi nazwać elementy wiosennej pogody 

  • nakrywa do stołu 

  • uczestniczy czynnie w doświadczeniach przyrodniczych 

  • poznaje rośliny, ich rozwój i jak się je hoduje, uczestniczy w sadzeniu i sianiu roślin 

  • uczestniczy w ćwiczeniach ruchowych, stara się je wykonywać jak najlepiej 

  • stosuje zasady bezpieczeństwa podczas zabaw i spacerów. 

 

Zajęcia dodatkowe 

Język angielski – wtorek i czwartek 

Religia – wtorek 

Rytmika - czwartek 

Programy do realizacji 

 
Data dodania: 2025-03-03 18:14:20
Ilość wyświetleń: 26
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej