Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Styczeń

STYCZEŃ


TEMATY TYGODNIOWE:


I SKOK W NOWY ROK
II WSZĘDZIE BIAŁO
III BABCIA I DZIADEK
IV ZIMOWE ZABAWY


PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ DLA DZIECI
SZEŚCIOLETNICH NA MIESIĄC STYCZEŃ:


Ogólne cele dydaktyczno – wychowawcze:
• Wdrażanie do właściwego ubierania się – zgodnego z p orą roku.
• Rozwijanie samodzielności w ubieraniu się: zap inanie guzików, zap inanie i
sznurowanie butów.
• Zachęcanie do zabaw na świeżym p owietrzu jako warunku zdrowia i odp orności.
• Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku p rzyrodniczym w związku ze
zmianami por roku.
• Nazywanie i identyfikowanie cech typ owych dla zimy: śnieg, mróz, zawierucha.
• Rozwijanie myślenia logicznego p oprzez p rowadzenie obserwacji i doświadczeń oraz
wyciągania wniosków.
• Wdrażanie do bezp iecznych zabaw na śniegu i lodzie.
• Wdrażanie do bezp iecznej zabawy z wykorzystaniem sp rzętu jordanowskiego w
ogrodzie przedszkolnym.
• Kształtowanie p rzywiązania do swojej rodziny, szczególnie do dziadków,
obchodzenie ich święta.
• Doskonalenie umiejętności klasyfikowania wg dwóch lub więcej cech.
• Rozwijanie umiejętności p rzeliczania elementów, p orządkowania zbiorów.
• Poznanie obrazu graficznego cyfr 4 i 5.
• Rozwijanie umiejętności wykonywania czynności matematycznych p odczas zabaw;
kodowanie i dekodowanie czynności za p omocą znaków.
• Rozwijanie p ercepcji słuchowej i wzrokowej na materiale konkretnym, obrazkowym i
symbolicznym.
• Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej – kolejność
czynności.
• Kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.
• Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów.
• Wp rowadzenie liter p , P, b, B; odszukiwanie p oznanych liter wśród innych znaków;
czytanie sylab, wyrazów, p rostych zdań z p oznanych liter.
• Nauka p iosenek i p ląsów.
• Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych
dzieciom.
• Wytwarzanie miłej i życzliwej atmosfery w grup ie p op rzez codzienne zabawy z
p owitanką.
• Przestrzeganie ustalonych zasad w grupie przedszkolnej, na boisku, w trakcie
spacerów.
• Zachęcanie do samodzielności w zakresie dbania o p orządek w kącikach, w szafkach
indywidualnych w szatni.
• Zestaw ćwiczeń p orannych nr 9, 10.
• Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 9, 10.


Zajęcia dodatkowe:
• Język angielski- środa, czwartek
• Religia- czwartek
• Programy


Urodziny:
• Oliwier
• Miłosz J.


Wydarzenia:
• 4 stycznia - Dzień Sp aghetti
• 18 stycznia- Dzień Kubusia Puchatka
• 25 stycznia- Dzień Babci i Dziadka
• 29 stycznia- 11 lutego - Ferie zimowe


Piosenki:


1. Muzykat- Kto to taki?
Kto to taki? Kto to taki? Kto p omysłów tysiąc ma?
Kto to taki? Kto to taki? Kto historię świata zna?
Kto to taki? Kto to taki? Z kim p ierogi mogę gnieść?
To pytanie moi mili niepotrzebne dzisiaj jest!
To Babcia i Dziadek i to nie jest przypadek,
że w serduszku chowam dla nich miejsca tyle jak stąd do gwiazd!
To Babcia i Dziadek i to nie jest przypadek,
że dziś p owiem p o raz setny kocham was!!!
Kto to taki? Kto to taki? Kto ma zawsze dla mnie czas?
Kto to taki? kto to taki? Kto zabawą zajmie nas?
Kto to taki? Kto to taki? Kto warkocze umie p leść?
To pytanie moi mili niepotrzebne dzisiaj jest!

Data dodania: 2024-01-03 20:08:27
Data edycji: 2024-01-03 20:10:06
Ilość wyświetleń: 65
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej